loading...
Manchester city
نوید بازدید : 106 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

http://content.mcfc.co.uk/~/media/Images/Home/News/Players/2011-2012/Vincent%20Kompany/vinny3.ashx

ویسنت کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی، عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر را مال خود کرد.

این مدافع 26 ساله بعد از شکست تیمش مقابل آرسنال در ماه آوریل، دوباره به روزهای اوج بازگشت و از آن زمان به بعد به کلیدی ترین مهره سیتی مبدل شد.

بعد از شکست 0-1 سیتی مقابل آرسنال به نظر می رسید که این تیم به دلیل فصله 8 امتیازی با یونایتد صدرنشین در جدول لیگ برتر، از کورس قهرمانی خارج شده است. اما شاگردان مانچینی ورق را برگرداندند و در 5 بازی متوالی، 15 گل به ثمر رساندند و تنها یک گل دریافت کردند و بدین ترتیب به کورس قهرمانی بازگشتند.


این درحالی است که سیتی رقابتهای این فصل لیگ برتر را خیلی خوب شروع کرده بود وبرای بازه های طولانی مدتی در طول فصل در صدر جدول قرار داشت.هرچند که آنها در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، از رقابتهای اروپایی کنار رفتند و در لیگ اروپا نیز نتوانستند خوش بدرخشنند.

یکی از بازیهای درخشان این فصل سیتی، برد 1-6 آنها در اولدترافورد و مقابل یونایتد بود. شاگردان مانچو در دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه اتحاد هم به لطف تک گل کمپانی با نتیجه 0-1 به پیروزی رسیدند . این تیم اکنون به یک برد خانگی دیگر ،در هفته پایانی رقابتها نیاز دارد تا قهرمان این فصل لیگ برتر لقب بگیرد.

اکنون ویسنت کمپانی، مدافع بلژیکی سیتی به عنوان برترین بازیکن سال به انتخاب بازیکنان و همچنین برترین بازیک سال لیگ برتر به انتخاب هواداران انتخاب شده است .

نوید بازدید : 81 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Roberto Mancini, Manchester City

به گزارش بخش بین المللی سایت گل، باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با پیشنهادی 15 میلیون پوندی، برای 3 ساله دیگر قرارداد روبرتو مانچینی را تمدید کند.

قرارداد فعلی مانچو با سیتی در تابستان 2013 به پایان می رسد و مالکان اماراتی باشگاه قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند تا او برای مدت بیشتری در ورزشگاه اتحاد بماند.

منابع نزدیک به این باشگاه در گفتگو با سایت گل اعلام کردند که مانچینی در پایان فصل شخصا با شیخ منصور، مالک و خلدون المبارک، رئیس باشگاه، مذاکره خواهد کرد.

هر دو طرف کاملا تمایل به ادامه همکاری دارند و انتظار می رود که تمدید قرارداد به زودی انجام شود.

این منبع به سایت گل گفت:" مانچینی در آستانه تمدید قرارداد است. در حال حاضر همه روی بازی آخر مقابل کوئینزپارک رنجرز تمرکز کرده اند اما وقتی فصل تمام شود، او با شیخ منصور و خلدون المبارک جلسه ای خواهد داشت.

این اتفاق فارق از اینکه سیتی قهرمان شود یا خیر، رخ خواهد داد. مشکلی در این مورد نیست و انتظار می رود شرایط خیلی زود فراهم شود.
نوید بازدید : 191 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/General/01/67/65/52/1676552_w2.jpg


در حالي که سرآلکس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ چند بار از علاقه خود براي جذب ادين هازارد ستاره ليل فرانسه خبر داد اين بازيکن اعلام کرد که هفته‌ گذشته براي مذاکره با منچسترسيتي به انگليس سفر کرده است.


اين بازيکن بلژيکي که فصل گذشته به عنوان بهترين بازيکن ليگ فرانسه انتخاب شد و در اين فصل هم از گزينه‌هاي اصلي کسب اين عنوان است پس از پيروزي دو بر صفر تيمش در هفته‌ سي و ششم رقابت‌هاي ليگ فرانسه، در مورد حضورش در سيتي گفت: بله. من هفته‌ پيش به انگليس رفتم و با مسئولان باشگاه منچسترسيتي به توافق رسيدم، فصل آينده پيراهن فيروزه‌اي اين تيم را خواهم پوشيد.

نوید بازدید : 81 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Manchester City's Manager Roberto Mancini Laughs


 به گزارش سایت گل ،روبرتو مانچینی،تاکید کرد که تیمش هنوز از قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر مطمئن نیست.

آبی ها در هفته پایانی میزبان کوئینزپارک رنجرز خواهند بود وبا پیروزی در این دیدار می توانند قهرمانی شان را قطعی کنند با این وجود، مانچو معتقد است هنوز زمان جشن گرفتن نرسیده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اکنون دو انگشت ما روی جام قهرمانی است اما این کافی نیست زیرا هنوز یک دیدار دیگر که دیدار دشواری نیز هست، در پیش داریم.

بعد از نتیجه ای که مقابل نیوکاسل کسب کردیم، احساس خوبی دارم و بازیکنان هم چنین احساسی دارند اما باید در بهترین شرایط مقابل کوئینزپارک رنجرز قرار بگیریم.


باید کاری کنیم که بازیکنان بدون غرور پای به این دیدار بگذارند. در مقابل منچستریونایتد همین کار را انجام داد. سپس در مقابل نیوکاسل و باید بدانیم که هنوز شرایط تغییر نکرده است.

اگر تمرکزمان را از دست بدهیم و به خوبی برای این دیدار آماده نشویم، به دردسر خواهیم افتاد."

 فرگوسن اخیرا تیم منچسترسیتی را با "دوون لوچ"، اسبی که در رقابت های ملی انگلیس در سال 1956 در گام های آخر قهرمانی را از دست داد، مقایسه کرد اما مانچینی حاضر نشد در جنگ روانی سرمربی باتجربه حریف شرکت کند.

ما فشاری احساس نمی کنیم. شاید قبل از دیدار مقابل نیوکاسل چنین احساسی داشتیم اما اکنون، نه. ما تنها باید یک بازی دیگر انجام دهیم و باید تنها مانند شنبه قبل بازی کنیم.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن منچستر سیتی در سال 2011/2012 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 9,563